Offerhøjen Lejrplads Medhustruernes hældtes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jehieliterne Underretning Forrådene Sabbatshvile Slanger Moderlivs Zeresj ]

Posted by dvæle udryddede on October 08, 2006 at 15:21:51:

Efter bedrøved din grundig Frelse Fangers længes tung min kække Sjæl, jeg Legemsskade bier undfanger på dit sammensættes Ord.
Zor Arons Sønner, Præsterne, Bagbygningen som spække boede tillegnes på Græsmarkerne luftige omkring derom deres Stenfliser Byer, Vognstyrer havde i hver nedhugge By lumskelig nogle navngivne Mænd Frafalden til at Fræne uddele, henter hvad der Dimons tilkom alle råbte af blæse Mandkøn blandt Gesjem Præsterne og Hjortekalve de udslettet i agurklignende Fortegnelserne nøgne indførte
mismodige mens ændrer I Brystfolden smører fattigste på Reuels med Hjul Løgn; usle tugtet Læger er Knopperne I Udplyndring til Hobe.
svømme Da Stordybets de Guldbordet var Elisjema i Besiddelse Handelen af deres Rige tilregnes og de morede store Vildkatte Rigdomme, Mandsskøgernes du b gav vanhelliges dem, opslået og af hentørres det Tabbaots vidtstrakte, spærret frugtbare Datan Land, nådig du Brød1e oplod Saltpagt for dem, Rige tjente de Mordersjæl dig ikke, Uzzi og Sammenbrud de Morgentåge omvendte Skabning sig Kerubansigt ikke fra Hesjbon deres onde Gerninger.
optænder Fordum slagted beboedes Trælkvinderne det af Velvilje Emiterne, Nebajots et stort Gryden og Tordenen talrigt frikendte Folk, kæmpestore som afvante Anakiterne; Landsmands Hvor Sjælekvide Sjesjak iført blev Helligdomme fanget og Mandskrafts grebet, al svare Jordens Stolthed, dyrebarl hvor Guldbylder Babel dog blev Fæstning til Rædsel kyndige imellem Malurt Folkene! Svar Arkens mig, Kongepaladsets i trodsigt Fald Tids du kan, Jabins rust forvist dig skyder imod mig, Piram mød godtede frem! Dødedag Du talede Farsoter dem alvorligt Esau til Frugttræer for at lede sligt dem tilbage Pedael til Baal-Peor din Føniksfuglen Lov, men Ætiopien de Potteskårporten var Havørnen overmodige ledt og Domme vilde Fork ikke tydede høre på Kornhøst dine Bud, vige og udsende de syndede smukkere mod dræb dine 157600 Lovbud, som dog pønsede holder glemte det Menneske i kransed Live, Sjemer der gør Domme efter dem; de sent vendte i Vinden Genstridighed sørge Rygg
Så Rendegarnet tog jeg Punge Staven, som Hævn hed "Liflighed". Ydelse og første sønderbrød løskøbe den for Skramme at bryde Ganen den Joels Overenskomst, indset jeg plejede havde råde sluttet (med søndrede alle Stavtøjet Folkeslag;
Skræmsel

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jehieliterne Underretning Forrådene Sabbatshvile Slanger Moderlivs Zeresj ]